Kwiaciarnia to miejsce, gdzie wśród zapachu lilii, purpury róż i niewinności konwalii przeplatają się ludzkie historie. Morze łez szczęścia, wylanych na ślubie córki. Wieniec pogrzebowy, z którego bije smutek, przeszywający serce niczym ostry miecz. Bukiet 50 czerwonych róż na rocznicę ślubu, przypominający o sile prawdziwego uczucia. Żółty tulipan na pożegnanie, który wyraża żal, smutek i tęsknotę jednocześnie. Kwiaciarnia to nie tylko sklep z kwiatami, prawdziwy florysta, to nie tylko człowiek, który układa bukiety i sprzedaje kaktusy w doniczkach. Florysta to artysta, a jego gliną są kwiaty. To one tworzą opowieści, to one wywołują łzy szczęścia, to one przynoszą dobre lub złe wiadomości.
Florysta to artysta, dlatego musi dbać o swój wizerunek. Wizytówka kwiaciarni nie może być zwyczajna, nie może być taka, jak każda inna. Wizytówką kwiaciarni nie może być zwykły prostokątny karnecik z nazwą, adresem i numerem telefonu. Ona musi czarować, wabić i zachęcać, tak, jak rośliny wabią owady swoim pięknym kwiatem. Wizytówka musi przekonać klientów, że w tej właśnie kwiaciarni kwiaty potrafią opowiedzieć najpiękniejsze historie, ich historie.
Nieszablonowe, oryginalne, przyciągające i żywe. Projekt wizytówki najlepiej powierzyć profesjonalnemu grafikowi. On zaprojektuje ją tak, aby wykonująca ją drukarnia, nie miała problemu z formatem. Projekt powinien być wykonany w krzywych, przy użyciu odpowiedniej palety barw. Profesjonalista zna te niuanse i wie, na co musi zwrócić uwagę podczas projektowania.
Kolorystyka wizytówki kwiaciarni powinna być przede wszystkim zgodna z logotypem firmy. Białe tło, florystyczne elementy graficzne, oraz oczywiście wszystkie niezbędne informacje teleadresowe, stworzą elegancką i poprawną wizytówkę. Jednak dla prawdziwego florystycznego wizjonera można pokusić się o coś bardziej oryginalnego. Tło nie białe, a bardzo jaskrawe, wręcz bijące po oczach i przyciągające uwagę. Jeżeli nie z kolorystyką, to można zaszaleć z wykończeniem. Lakier puchnący zastosowany na nazwisku właściciela lub nazwie kwiaciarni, doda wizytówce elegancji i zaakcentuje najważniejszą informację. Folia soft touch, którą można pokryć wizytówkę, sprawi, że będzie ona bardzo miła w dotyku, wręcz aksamitna.
Poza tym, że wizytówka powinna przyciągać niepowtarzalną grafiką, przyjazną dla oka i wywołującą pozytywne skojarzenia, oscylujące wokół reklamowanej branży, powinna również zawierać treść przyjazną dla oka i mózgu. Nazwisko lub nazwa firmy powinny być tak wyeksponowane, aby były widoczne i przede wszystkim czytelne. Ze względu właśnie na czytelność, nie powinno się stosować na wizytówkach skomplikowanych i stylizowanych czcionek, gdyż może okazać się, że będą zupełnie nieczytelne. Nie ma sensu przesadzać z treścią na wizytówce, lepiej klienta zachęcić i przyciągnąć jego uwagę ciekawą grafiką i wykończeniem. Mało kto dziś ma czas, żeby czytać zawiłe teksty czy ambitne cytaty, na małym kawałku papieru. Tutaj sprawdzi się doskonale zasada less is more- co oznacza, że mniej znaczy więcej. Minimalizm w wizytówkach to dobra i słuszna droga.
Druk wizytówek najlepiej zlecić profesjonalnej drukarni. Dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług profesjonalnej drukarni online, która ma bogate doświadczenie, krótkie terminy realizacji, a także oferuje konkurencyjne ceny. Zagwarantuje nam to, że o nasze zlecenie zadbają ludzie, którzy znają się na swojej pracy.