Wizytownik wiedzy

Druk, wzory, rodzaje

Szablony wizytówek

Przykuwające uwagę

Druk wizytówek

Szybkie terminy realizacji

Mar 19, 2018

Wizytówki dla kwiaciarni z artystyczną duszą

Kwiaciarnia to miejsce, gdzie wśród zapachu lilii, purpury róż i niewinności konwalii przeplatają się ludzkie historie. Morze łez szczęścia, wylanych na ślubie córki. Wieniec pogrzebowy, z którego bije smutek, przeszywający serce niczym ostry miecz. Bukiet 50 czerwonych róż na rocznicę ślubu, przypominający o sile prawdziwego uczucia. Żółty tulipan na pożegnanie, który wyraża żal, smutek i tęsknotę jednocześnie. Kwiaciarnia to nie tylko sklep z kwiatami, prawdziwy florysta, to nie tylko człowiek, który układa bukiety i sprzedaje kaktusy w doniczkach. Florysta to artysta, a jego gliną są kwiaty. To one tworzą opowieści, to one wywołują łzy szczęścia, to one przynoszą dobre lub złe wiadomości.

Wizytówką artysty jest jego sztuka

 

Florysta to artysta, dlatego musi dbać o swój wizerunek. Wizytówka kwiaciarni nie może być zwyczajna, nie może być taka, jak każda inna. Wizytówką kwiaciarni nie może być zwykły prostokątny karnecik z nazwą, adresem i numerem telefonu. Ona musi czarować, wabić i zachęcać, tak, jak rośliny wabią owady swoim pięknym kwiatem. Wizytówka musi przekonać klientów, że w tej właśnie kwiaciarni kwiaty potrafią opowiedzieć najpiękniejsze historie, ich historie.

 

Jakie powinny być wizytówki kwiaciarni?

 

Nieszablonowe, oryginalne, przyciągające i żywe. Projekt wizytówki najlepiej powierzyć profesjonalnemu grafikowi. On zaprojektuje ją tak, aby wykonująca ją drukarnia, nie miała problemu z formatem. Projekt powinien być wykonany w krzywych, przy użyciu odpowiedniej palety barw. Profesjonalista zna te niuanse i wie, na co musi zwrócić uwagę podczas projektowania.

 

Kolorystyka i wykończenie

 

Kolorystyka wizytówki kwiaciarni powinna być przede wszystkim zgodna z logotypem firmy. Białe tło, florystyczne elementy graficzne, oraz oczywiście wszystkie niezbędne informacje teleadresowe, stworzą elegancką i poprawną wizytówkę. Jednak dla prawdziwego florystycznego wizjonera można pokusić się o coś bardziej oryginalnego. Tło nie białe, a bardzo jaskrawe, wręcz bijące po oczach i przyciągające uwagę. Jeżeli nie z kolorystyką, to można zaszaleć z wykończeniem. Lakier puchnący zastosowany na nazwisku właściciela lub nazwie kwiaciarni, doda wizytówce elegancji i zaakcentuje najważniejszą informację. Folia soft touch, którą można pokryć wizytówkę, sprawi, że będzie ona bardzo miła w dotyku, wręcz aksamitna.

 

Treść, czcionka, ułożenie

 

Poza tym, że wizytówka powinna przyciągać niepowtarzalną grafiką, przyjazną dla oka i wywołującą pozytywne skojarzenia, oscylujące wokół reklamowanej branży, powinna również zawierać treść przyjazną dla oka i mózgu. Nazwisko lub nazwa firmy powinny być tak wyeksponowane, aby były widoczne i przede wszystkim czytelne. Ze względu właśnie na czytelność, nie powinno się stosować na wizytówkach skomplikowanych i stylizowanych czcionek, gdyż może okazać się, że będą zupełnie nieczytelne. Nie ma sensu przesadzać z treścią na wizytówce, lepiej klienta zachęcić i przyciągnąć jego uwagę ciekawą grafiką i wykończeniem. Mało kto dziś ma czas, żeby czytać zawiłe teksty czy ambitne cytaty, na małym kawałku papieru. Tutaj sprawdzi się doskonale zasada less is more- co oznacza, że mniej znaczy więcej. Minimalizm w wizytówkach to dobra i słuszna droga.

 

Komu zlecić druk wizytówek?

 

Druk wizytówek najlepiej zlecić profesjonalnej drukarni. Dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług profesjonalnej drukarni online, która ma bogate doświadczenie, krótkie terminy realizacji, a także oferuje konkurencyjne ceny. Zagwarantuje nam to, że o nasze zlecenie zadbają ludzie, którzy znają się na swojej pracy.

Podziel się:



Archiwa wpisów