Katalogi i broszury reklamowe to jeden z podstawowych materiałów reklamowych. Jak się jednak okazuje, pomimo kilku podobieństw, artykuły te znacznie się od siebie różnią. Chcesz wiedzieć czym? Przeczytaj i dowiedz się więcej! Czy katalog i broszura reklamowa są tym samym? Nie, katalog reklamowy nie jest tym samym, czym jest broszura. Oba te produkty[…]
Czytaj dalejW dwudziestym pierwszym wieku coraz większe znaczenie mają narzędzia marketingu online (reklamy internetowe, newslettery, content marketing itp.). Nie ma w tym fakcie nic dziwnego, jeśli weźmiemy pod uwagę, że np. według badań GUS-u z internetu korzysta nieco ponad 90% Polaków. Taki stan rzeczy nie oznacza jednak, że tradycyjne materiały reklamowe odeszły do lamusa. Wręcz przeciwnie[…]
Czytaj dalejUlotki reklamowe są jedną z najpopularniejszych form reklamy. Przybierają różne formy, rozmiary, intrygują i zachęcają. Są idealne do promocji każdej branży a to, co się na nich znajdzie charakteryzuje się nieograniczoną dowolnością. Mogą one być kuponami promocyjnymi, menu restauracji czy po prostu informacją o oferowanych usługach. Między innymi dlatego cieszą się taki dużym powodzeniem wśród[…]
Czytaj dalejCoraz więcej firm decyduje się na drukowanie pism na papierze firmowym. Wymogi prawne bowiem określają, aby każda firma widniejąca w Krajowym Rejestrze Sądowym, zawierała na stronach tychże dokumentów, niezbędne dane firmy. Aby pisma nie traciły na przejrzystości a dodatkowo mogły przyczynić się do jakże niebanalnej formy reklamy, właściciele przedsiębiorstw inwestują w druk papieru firmowego. Dzięki[…]
Czytaj dalejTorby reklamowe spotkać można na każdym kroku. W sklepach spożywczych, odzieżowych, kosmetycznych, w marketach, aptekach a nawet restauracjach. Wszystkie te torby, chociaż różnią się materiałem z jakiego są wykonane, mają za zadanie spełniać jeden konkretny cel – być reklamą i trzeba przyznać, że w tej roli nie mają sobie równych. Klient otrzymując torbę podczas zakupów,[…]
Czytaj dalejBardzo często po różnych spotkaniach – czy to w banku, czy z doradcą klienta w jakiejkolwiek firmie, otrzymujesz wizytówkę. Czemu ma ona służyć i czy faktycznie jest taka istotna. Czy dziś w dobie telefonów i maili, jest ona niezbędna każdemu przedsiębiorcy? Jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej firmy, na jej promowaniu i chcesz zaistnieć na[…]
Czytaj dalejTeczki ofertowe to niezbędny produkt dla tych, którzy chcą w elegancki i profesjonalny sposób przekazać klientowi ofertę, umowę czy jakiekolwiek inne dokumenty. Niewątpliwie dzięki teczce ofertowej zyskują w oczach kontrahentów, ale czy wiedziałeś, że za jej pomocą można jednocześnie reklamować firmę? Ten sposób promocji zyskuje coraz większe zainteresowanie i słusznie. Wykorzystywana ponownie do przenoszenia i[…]
Czytaj dalejWizytówki są nieodłącznym elementem budowania pozytywnych relacji z klientami oraz potencjalnymi partnerami biznesowymi. Przekazanie zajmuje chwilę, a jeżeli jest przygotowana w ciekawy sposób może korzystnie wpłynąć na późniejsze kontakty oraz współpracę. Zaprojektowanie wizytówek możemy zlecić firmie zewnętrznej. Jednak zdecydowanie lepszym pomysłem będzie samodzielne ich przygotowanie. Sprawi to, że będą one nie tylko oryginalne, ale równie[…]
Czytaj dalejWybór rodzaju wizytówki w ostatnim czasie nie jest tak prostą sprawą jakby mogło się wydawać. Jeszcze kilka lat temu nasz wybór ograniczał się do koloru kartonika, rodzaju papieru, rodzaju czcionki oraz treści, które chcemy na nich umieścić. Obecnie ilość decyzji do podjęcia podczas projektowania wizytówki jest zdecydowanie więcej. Firmy zajmujące się drukiem wizytówek prześcigają się[…]
Czytaj dalejNieodłącznym elementem nawiązywania relacji biznesowych jest wręczanie wizytówek. Druk wizytówek zapewnia realizację ciekawych i kreatywnych projektów, co daje możliwość doskonałego zaprezentowania się. Dobrze zaprojektowana wizytówka zapadnie w pamięć i da pewność, że odbiorca wróci do niej kiedy będzie potrzebował usług, którymi się zajmujemy. Do wyboru mamy kilka rodzajów, a to na które się zdecydujemy powinno[…]
Czytaj dalej