Wizytownik wiedzy

Druk, wzory, rodzaje

Szablony wizytówek

Przykuwające uwagę

Druk wizytówek

Szybkie terminy realizacji

Sie 10, 2022

Pomysły na notatniki firmowe. O czym warto pamiętać?

W dwudziestym pierwszym wieku coraz większe znaczenie mają narzędzia marketingu online (reklamy internetowe, newslettery, content marketing itp.). Nie ma w tym fakcie nic dziwnego, jeśli weźmiemy pod uwagę, że np. według badań GUS-u z internetu korzysta nieco ponad 90% Polaków. Taki stan rzeczy nie oznacza jednak, że tradycyjne materiały reklamowe odeszły do lamusa. Wręcz przeciwnie – przykładowo, notatniki firmowe mogą być nie tylko użytecznym dodatkiem podczas codziennej pracy, ale także sposobem na promocję marki. Jakie pomysły na notatniki firmowe są godne uwagi?

Notatnik firmowy – jakie są pomysły na jego przygotowanie?

 

Od wielu lat notatniki firmowe są chętnie wykorzystywane jako sposób na promocję marki. Można wręczyć je zarówno pracownikom własnego przedsiębiorstwa, jak i kontrahentom czy kluczowym klientom. Nic nie stoi na przeszkodzie, by notatnik (notes) biurowy zawierał na przykład takie elementy jak:

  • logo przedsiębiorstwa,
  • logotyp marki, czyli nazwę przedstawiono w przyciągający oko graficzny sposób,
  • dane kontaktowe do działu sprzedaży lub obsługi klienta – numer telefonu czy adres mailowy to informacje, które warto zamieścić na odwrocie notesu biurowego lub na wizytówkach, które można dołączyć do notatnika,
  • na pierwszych stronach notatnika – krótkie informacje na temat danego przedsiębiorstwa. W zależności od potrzeb może być to na przykład krótki, ale treściwy komunikat na temat towarów lub usług świadczonych przez firmę. Ciekawym rozwiązaniem jest także umieszczenie misji/wizji przedsiębiorstwa bądź przedstawienia jej atutów.

 

Notatnik firmowy – rozwiązanie dla osób ceniących sobie ekologię

 

W ostatnich kilkunastu latach coraz bardziej popularnym rozwiązaniem jest przygotowywanie notatników firmowych z wykorzystaniem ekologicznego papieru. Do rozwiązań z tej kategorii należą na przykład notesy biurowe:

  • z okładką wykonaną z korka,
  • z okładką kartonową,
  • z papierem pochodzącym z recyklingu,
  • z papierem wykonanym z użyciem… trawy.

Możliwości w tym zakresie jest znacznie więcej. Tego typu notatnik firmowy powinien zwrócić uwagę wszystkich tych, którzy szczególnie cenią sobie kwestię ochrony środowiska naturalnego. Przekazanie ekologicznego notatnika pokazuje, że dany przedsiębiorca ceni sobie ideę społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zrównoważonego rozwoju – istotą tych podejść jest m.in. dbałość o otaczającą nas przyrodę.

 

Notatnik firmowy – kalendarz to podstawa

 

Niezależnie od tego, jak będzie wyglądał notes biurowy, jego nieodłącznym elementem jest kalendarz. Może być on sporządzony w wersji:

  • miesięcznej,
  • tygodniowej,
  • dziennej.

 

Kalendarz w notatniku pozwoli na sprawną organizację czasu pracy (możliwość zapisywania informacji o planowanych na dany dzień spotkaniach czy zadaniach do wykonania).

 

Notatnik firmowy może wydatnie pomóc w promocji przedsiębiorstwa. Trzeba jednak wówczas mieć na uwadze, by tego typu treści nie były zbyt obszerne. Notatnik to przede wszystkim narzędzie służące do zapisywania ważnych informacji; funkcja marketingowa ma raczej drugorzędne znaczenie, a z notesu nie powinno robić się folderu reklamowego.

Wybieraj spośród wielu rodzajów notesów firmowych: https://www.drukomat.pl/produkty/notesy

Podziel się:



Archiwa wpisów