Głównym celem w biznesie, niezależnie od branży, jest wyróżnienie się na tle konkurencji. Dotyczy to zarówno przedsiębiorców jak i freelancerów pracujących na właśnie konto. Prawie w każdej dziedzinie gospodarki konkurencja jest bardzo duża i tylko ciekawe i przemyślane działania mogą pomóc nam w wybiciu się. W procesie budowania marki oraz zdobywania korzystnych dla nas i[…]
Czytaj dalejProwadząc działania marketingowe firmy doskonale wiemy jak ważnym elementem podczas spotkań biznesowych są wizytówki. Dzięki nim w prosty i nienarzucający się sposób możemy przekazać drugiej osobie dane, dzięki którym w każdej chwili będzie mógł się z nami skontaktować. Reklama oraz promocja firmy opierają się na kontakcie z potencjalnymi klientami oraz partnerami biznesowymi. Materiały promocyjnie oraz[…]
Czytaj dalejWizytówki składane mają poręczny, tradycyjny format z czterokrotnie większa powierzchnią do zadruku. Czym wyróżniają się wizytówki składane i kiedy warto je wybrać?
Czytaj dalejPrzedsiębiorcy, którzy nie mają swoich profilów w kanałach społecznościowych, bezpośredniej reklamie, ale i w tradycyjnych nośnikach nie są w stanie równać się z nowoczesnymi firmami. Szczególnie biznesy o lokalnym zasięgu powinny oprócz działań w internecie skupić się na dobrej reklamie w bezpośredniej okolicy.
Czytaj dalejProfesjonalnie przygotowana wizytówka, o zaskakującej formie i oryginalnym wykonaniu może w relacji biznesowej odgrywać ważną rolę. Świadczy bowiem o charakterze rozmówcy, dbałości o szczegóły oraz jest nośnikiem ważnych informacji służących podtrzymaniu kontaktu, zaznajomieniu się z logo i spersonalizowanym przesłaniem reklamowym.
Czytaj dalejWizerunek firmowy jest elementem, o który musimy nieustannie dbać, troszczyć się i pielęgnować. Pozytywny odbiór firmy przez potencjalnych klientów i kontrahentów jest równie ważny na początku działalności, jak i w przypadku przedsiębiorstwa, które ma już ugruntowaną pozycję na rynku. Niezależnie od tego, na jakim etapie rozwoju naszej firmy jesteśmy, nasze działania reklamowe i wizerunkowe powinny[…]
Czytaj dalejDlaczego wiele firm inwestuje w znacznie bardziej kreatywne wizytówki dla swoich pracowników? W biznesie warto się wyróżnić W praktyce wizytówka już dawno straciła swój pierwotny charakter, jakim było po prostu przekazywanie podstawowych danych kontaktowych. Obecnie praktycznie każdego można wyszukać i z każdym można się skontaktować, po prostu wyszukując daną osobę lub firmę w internecie.[…]
Czytaj dalejWizytówki kojarzymy zwykle z biznesem, z pracą, czyli z dorosłymi ludźmi. Jednak dzieci też mogą mieć wizytówki – są one nieco inne, od tych biznesowych, ale wciąż bardzo przydatne. Jaka jest ich funkcja? Jak zaprojektować wizytówkę dla dziecka?
Czytaj dalejKlasyczna wizytówka ma kształt prostokąta i właśnie z taką spotykamy się najczęściej. Jednak projektując wizytówkędla siebie, możemy wybrać alternatywę w postaci wizytówki z zaokrąglonymi rogami. Jaka jest między nimi różnica, poza tą oczywistą, czyli wyglądem? Klasyczne, prostokątne wizytówki mają zwykle wymiary 90×50 mm, są więc nieco większe od kart kredytowych. Wizytówki z zaokrąglonymi narożnikami są[…]
Czytaj dalejJeśli zastanawiasz się, w jaki sposób uatrakcyjnić swoją wizytówkę, pomyśl o lakierze wypukłym. To właśnie ten lakier pozwala uzyskać tzw. efekt 3D, czyli wypukły druk na papierze – płaska, mało oryginalna wizytówka może zamienić się w niespotykaną atrakcję, która zainteresuje każdego!
Czytaj dalej