Wizytownik wiedzy

Druk, wzory, rodzaje

Szablony wizytówek

Przykuwające uwagę

Druk wizytówek

Szybkie terminy realizacji

Kwi 07, 2018

Wizytówki dla budowlańców- czym powinien charakteryzować się dobry projekt?

Wizytówka jest jednym z podstawowych narzędzi, które w zestawieniu z innymi gadżetami, pełnią funkcję nośników reklamowych, promujących produkty i usługi. Obecnie przedstawiciel lub specjalista praktycznie każdej branży powinien posługiwać się profesjonalnie zaprojektowanymi wizytówkami, by móc nie tylko aktywnie zdobywać klientów, ale także kreować swój wizerunek jako osoby wykonującej swój zawód w sposób solidny i rzetelny. Wizytówka pozwala zaprezentować się fachowo i podkreśla renomę oraz dobre opinię firmy. Jak powinny wyglądać wizytówki dla budowlańców? W jaki sposób wykorzystywać je do zdobywania większej ilości zleceń? Komu zlecić ich przygotowanie?

Kluczowe elementy wizytówki dla budowlańców

Jako, że elementy zawarte na wizytówce pozwalają kreować identyfikację wizualną profesjonalisty, należy dobrze zaprojektować jej wygląd. Przede wszystkim musi ona zawierać logo i nazwę firmy. Te detale budują w podświadomości klientów pewne skojarzenia z całym przedsiębiorstwem, więc nie mogą być przypadkowe. Logo należy umieścić na wizytówce w miejscu, gdzie jako pierwszy pada wzrok potencjalnego kontrahenta. Kolejnym niezbędnym elementem jest fotografia tematyczna, sugestywnie i wyraźnie nawiązująca do branży. W przypadku branży budowlanej może widnieć na niej maszyna lub jakaś przykładowa realizacja zlecenia lub też narzędzia pracy. Co ciekawe, każda branża ma swoje kolory przewodnie, które ewidentnie przywodzą skojarzenia już od pierwszego spojrzenia, bez konieczności wczytywania się w informacje zawarte na wizytówce W przypadku branży budowlanej, należy wykorzystać na tym formacie barwy takie jak żółć i czerń.

Nie bez znaczenia jest również sama treść wizytówki dla budowlańców. Warto znaleźć miejsca na kilka chwytliwych haseł reklamowych, sformułowanym prostym, ale sugestywnym językiem korzyści dla klienta. Na odwrocie nie powinno zabraknąć także danych kontaktowych, takich jak adres placówki firmy, ale także numer telefonu, adresu e-mail oraz namiarów na fanpage strony firmowej. Obecnie to narzędzie niezbędne, by rozwijać firmę. Między innymi tam można przeczytać opinie na temat jej działalności, więc należy przypuszczać, że większość klientów chętnie skorzysta z możliwości zapoznania się z treściami, zamieszczonymi na stronie firmowej na portalu społecznościowym.

W jaki sposób wykorzystywać wizytówki w promocji firmy budowlanej?

Wizytówki firmowe każdy budowlaniec powinien mieć zawsze przy sobie, szczególnie kiedy udaje się do klienta. Kiedy negocjacje są w toku, koniecznie należy zostawić przyszłemu kontrahentowi swoje dane oraz za pomocą wizytówki spowodować, że w jego umyśle trwale zakorzeni się świadomość na temat istnienia na rynku konkretnej, dobrej firmy oraz profesjonalizmu jej działania. Wizytówki należy też mieć zawsze wystawione w widocznym miejscu w siedzibie firmy oraz zabierać ze sobą na targi branżowe. Będą one uzupełnieniem innych formatów reklamowych.

Komu zlecić projekt i druk wizytówek?

Koniecznie należy do tego celu zatrudnić renomowaną, profesjonalną i doświadczoną drukarnię online, w której grafik znający zasady projektowania gadżetów reklamowych, będzie mózg stworzyć wizytówkę idealnie skrojoną na miarę konkretnej firmy. Warto zdecydować się na druk formatów i kształtów standardowych, ponieważ to znacznie lepiej wpływa na postrzeganie firmy, jako solidnej, rzetelnej i poważnej oraz godnej zaufania. Na niestandardowe formy mogą pozwolić sobie jedynie artyści, nie narażając się na stratę profesjonalnego, wypracowanego przez lata wizerunku.

Podziel się:



Dodaj swój komentarz

Archiwa wpisów