Wizytownik wiedzy

Druk, wzory, rodzaje

Szablony wizytówek

Przykuwające uwagę

Druk wizytówek

Szybkie terminy realizacji

Sty 25, 2020

Kalendarze – nie tylko wizytówki świadczą o wizerunku firmy

Nowy rok to idealny moment na druk kalendarzy. Najczęściej wykorzystujemy je do promowania firmy lub nowego produktu, który w tym czasie wprowadzamy na rynek. Możliwości wyboru mamy bardzo szeroki dlatego warto zastanowić się, który rodzaj kalendarza najlepiej zaprezentuje naszą firmę oraz zaplanowany przez nas projekt.

Kalendarze są bardzo praktycznym gadżetem reklamowym. Dzięki temu, że ich rozmiar nie jest duży sprawdzą się w każdym miejscu. Doskonale zaprezentują się w małym biurze, w salonie firmowym lub po prostu w zaciszu domowym.

Druk kalendarzy daje możliwość doboru idealnego rozmiaru oraz układu, który najlepiej wyeksponuje treści oraz grafiki przygotowane przez nas. Jedną z najpopularniejszych form kalendarzy są kalendarze jednodzielne. Pomimo niewielkiego rozmiaru mają sporo miejsca do zaprezentowania wszystkich informacji, na których nam zależy. Możemy przygotować ciekawą grafikę lub zdjęcie, które przyciągnie wzrok, logo naszej firmy, dane teleadresowe lub zapadające w pamięć hasło reklamowe.

Oprócz miejsca na grafikę na kalendarzu znajduje się kalendarium składające się z 12 stron. Dodatkowo możemy sami zdecydować jaki rodzaj kalendarium umieścić na naszym projekcie. Czy zawrzeć informacje o świętach i imieninach, czy zostawić więcej miejsca na notatki.

Planując projekt kalendarza do wyboru mamy wiele opcji:

  •         wersja główki – główka płaska, główka kaszerowana, główka kaszerowana o fakturze płótna
  •         wybór koloru okienka
  •         rodzaj uszlachetnień główki (w kalendarzach kaszerowanych) – folia (połysk, mat, soft touch); folia (mat, soft touch) + lakier UV wybiórczy
  •         projekt graficzny drukowany na główce

Kalendarze sprawdzą się nie tylko jako prezent dla klientów, ale również dla partnerów biznesowych, firm współpracujących lub pracowników. Im więcej egzemplarzy przekażemy tym większa szansa na reklamę. Dodatkowo nie ograniczymy się tylko do jednej grupy odbiorców. Dzięki możliwości zawieszenia kalendarza w każdym miejscu dotrzemy tam gdzie inne nośniki reklamy nie miałyby szans dotrzeć.

Cena produkcji kalendarzy nie jest wysoka, a zapewnia nam całoroczną reklamę. Są bardzo funkcjonalne co daje nam pewność, że osoba, która otrzyma taki kalendarz jednodzielny na pewno z niego skorzysta. Wszystkie te cechy sprawiają, że kalendarz jednodzielny jest świetnym nośnikiem reklamy. Warto zainwestować czas w przygotowanie dobrego projektu, a następnie środki w druk kalendarzy.

Podziel się:



Archiwa wpisów