W dwudziestym pierwszym wieku coraz większe znaczenie mają narzędzia marketingu online (reklamy internetowe, newslettery, content marketing itp.). Nie ma w tym fakcie nic dziwnego, jeśli weźmiemy pod uwagę, że np. według badań GUS-u z internetu korzysta nieco ponad 90% Polaków. Taki stan rzeczy nie oznacza jednak, że tradycyjne materiały reklamowe odeszły do lamusa. Wręcz przeciwnie – przykładowo, notatniki firmowe mogą być nie tylko użytecznym dodatkiem podczas codziennej pracy, ale także sposobem na promocję marki. Jakie pomysły na notatniki firmowe są godne uwagi?
Notatnik firmowy – jakie są pomysły na jego przygotowanie?
Od wielu lat notatniki firmowe są chętnie wykorzystywane jako sposób na promocję marki. Można wręczyć je zarówno pracownikom własnego przedsiębiorstwa, jak i kontrahentom czy kluczowym klientom. Nic nie stoi na przeszkodzie, by notatnik (notes) biurowy zawierał na przykład takie elementy jak:
W ostatnich kilkunastu latach coraz bardziej popularnym rozwiązaniem jest przygotowywanie notatników firmowych z wykorzystaniem ekologicznego papieru. Do rozwiązań z tej kategorii należą na przykład notesy biurowe:
Możliwości w tym zakresie jest znacznie więcej. Tego typu notatnik firmowy powinien zwrócić uwagę wszystkich tych, którzy szczególnie cenią sobie kwestię ochrony środowiska naturalnego. Przekazanie ekologicznego notatnika pokazuje, że dany przedsiębiorca ceni sobie ideę społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zrównoważonego rozwoju – istotą tych podejść jest m.in. dbałość o otaczającą nas przyrodę.
Niezależnie od tego, jak będzie wyglądał notes biurowy, jego nieodłącznym elementem jest kalendarz. Może być on sporządzony w wersji:
Kalendarz w notatniku pozwoli na sprawną organizację czasu pracy (możliwość zapisywania informacji o planowanych na dany dzień spotkaniach czy zadaniach do wykonania).
Notatnik firmowy może wydatnie pomóc w promocji przedsiębiorstwa. Trzeba jednak wówczas mieć na uwadze, by tego typu treści nie były zbyt obszerne. Notatnik to przede wszystkim narzędzie służące do zapisywania ważnych informacji; funkcja marketingowa ma raczej drugorzędne znaczenie, a z notesu nie powinno robić się folderu reklamowego.
Wybieraj spośród wielu rodzajów notesów firmowych: https://www.drukomat.pl/produkty/notesy