Wizytownik wiedzy

Druk, wzory, rodzaje

Szablony wizytówek

Przykuwające uwagę

Druk wizytówek

Szybkie terminy realizacji

Sty 17, 2018

Jak powinna wyglądać wizytówka dla fryzjera?

Fryzjerów w każdym miasteczku jest co najmniej kilku. W dużym mieście są już ich dziesiątki, jak nie setki. Reklama na tak dużym polu jest kluczowa, aby wygrać z konkurencją i zapewnić sobie odpowiednią liczbę klientów. Okazją do przyciągnięcia do siebie klienta są dla fryzjera wizytówki. Jak je projektować, aby zwróciły uwagę odbiorców i przyciągnęły ich do salonu? Sprawdźmy.

Wersja standard – dla kogo się sprawdzi?

Standardowa wizytówka zawiera kluczowe dane, takie jak:

  • nazwa firmy,
  • jej adres,
  • numer kontaktowy,
  • i ewentualnie adres mailowy.

Może ona swoim layoutem jednoznacznie wskazywać na profesję specjalisty, którego w ręku trzymamy wizytówkę, jednak nie jest to konieczne. Dużo zależy od tego jaką mamy grupę docelową. Jeśli oferujemy usługi fryzjerskie premium, to minimalizm jest jak najbardziej wskazany. Nazwa firmy, adres i informacje kontaktowe będą tym, czym klient od nas oczekuje. W tym przypadku możemy zwrócić większą uwagę na szczegóły takie, jak kolor wizytówki, rodzaj papieru, na którym jest ona wydrukowana, a także czcionki. Podkreślmy na niej swoją indywidualność przy pomocy małego i charakterystycznego dla naszej firmy elementu, dzięki czemu nasi klienci będą mogli od razu poznać, że mają w ręku tę „właściwą” wizytówkę, której właśnie poszukiwali.

Minimalistyczne wizytówki niekoniecznie sprawdzą się jednak w przypadku salonów, które stawiają dopiero co swoje pierwsze kroki na rynku lub ich klientami są osoby młode, aktywne, czy takie, które cenią sobie czas.

Zaskocz swojego klienta

Wizytówki dla fryzjera wcale nie muszą być monotonne i nudne. Wręcz przeciwnie! Im będą one bardziej interesujące, tym większe prawdopodobieństwo, że osoba, która otrzyma taką wizytówkę przyjdzie do Ciebie, choćby z ciekawości. Zaskocz swojego klienta ciekawym motywem lub grafiką. Doskonale sprawdzą się także hasła i motta.

Możesz również spróbować podejść do swojej wizytówki bardziej kreatywnie. Zamiast zwykłej wizytówki zaoferuj mu gadżet, który będzie Twoją reklamą i jednocześnie umożliwi praktyczne wykorzystanie. Jak można to zrobić? Zaprojektuj swoją wizytówkę tak, aby była równocześnie doskonałym miejscem do przechowywania wsuwek lub gumek. Wpleć te nieodłączne akcesoria do stylizacji włosów w grafikę swojej wizytówki, a uzyskasz niezwykle interesujący efekt.

Co MUSI się znaleźć na wizytówce?

Design designem, ale aby reklama przy pomocy wizytówki była skuteczna niezbędne będą na niej aktualne informacje, dlatego zanim oddasz swój projekt do druku dokładnie sprawdź, czy są na niej te dane, które chciałbyś przekazać swoim klientom.

Podziel się:



Archiwa wpisów