Wizytownik wiedzy

Druk, wzory, rodzaje

Szablony wizytówek

Przykuwające uwagę

Druk wizytówek

Szybkie terminy realizacji

Sie 23, 2018

Wizytówki z kalendarzem

Przedsiębiorcy, którzy nie mają swoich profilów w kanałach społecznościowych, bezpośredniej reklamie, ale i w tradycyjnych nośnikach nie są w stanie równać się z nowoczesnymi firmami.  Szczególnie biznesy o lokalnym zasięgu powinny oprócz działań w internecie skupić się na dobrej reklamie w bezpośredniej okolicy.

Nośnik reklamowy

 

Wizytówki to też świetna forma reklamy każdej szanującej się firmy.  Taka forma reklamy od kilkunastu lat cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. To popularny nośnik, który dociera do zainteresowanych osób i bardzo dobrze sprawdza się w przypadku np.restauracji czy szkół językowych chcących dotrzeć do klientów mieszkających w pobliżu. Wizytówka to jeden z najlepszych sposobów reklamy i promocji własnej działalności. To także prosta i skuteczna forma przekazania potencjalnym klientom danych kontaktowych i najważniejszych informacji o firmie. W dzisiejszym świecie biznesowym, wizytówka to podstawa.

Wykorzystanie kalendarza

 

Wizytówki z kalendarzem dobrze sprawdzają się dla firm, które chcą zaznaczyć ważne dla nich dni, albo różne wydarzenia. Fajnym rozwiązaniem jest też możliwość pogrubienia specjalnych dat, w których decydujemy się na promocje, czy upusty dla potencjalnych klientów. To zawsze przyciąga wzrok klienta, który na pewno zdecyduje się na wizytę w dniu np. z 20% zniżką.

W ramach np. promocji miasta oprócz logo i podstawowych informacjach o metropolii na wizytówce z kalendarzem można zaznaczyć dni, w których odbędą się związane z miastem ciekawe wydarzenia. Koncerty, festyny, ważne rocznice. Mieszkaniec mając taką wizytówkę będzie wiedział, w którym dniu będzie coś się działo w jego mieście. To też bardzo ciekawa opcja reklamowa.

Niezłą opcją wykorzystania takiej wizytówki jest też reklama trasy koncertowej np. zespołu rockowego, gdzie zaznaczone dni pokazują daty koncertów kapeli w poszczególnych miejscowościach. Każdy fan posiadając taką wizytówkę ma wgląd w termin trasy koncertowej danego zespołu.

Kalendarz można wykorzystać też w drugą stronę, czyli firma zaznacza na nim dni, w których nie jest dostępna, zawiesza działalność, lub nie przyjmuje interesantów.

W dzisiejszych czasach siedząc w domu, w kawiarni, czy w biurze, paroma kliknięciami na monitorze komputera możemy zlecić druk interesującego nas produktu

Wybór drukarni

Decydując się na taką formę wizytówki wybieramy odpowiednią drukarnię. Na rynku jest mnóstwo firm oferujących takie usługi.  Warto wybrać studio graficzne, gdzie mamy możliwość współpracy z grafikami, gdzie proces zamawiania poszczególnych elementów jest niesłychanie prosty. Najczęściej sprowadza się do określenia konkretnych wytycznych, które mamy do wyboru. Wiele z takich punktów oferuje bezpłatne próbki dla firm wraz z cennikiem, dając możliwość ocenienia jakości wykonania i tym podobnych kwestii.

Ważny jest też dobór odpowiedniego szablonu, który będzie przyciągał uwagę i był graficznie spójny z rodzajem działalności firmy. Drukarnie oferują już gotowe wzory z różnymi kategoriami nadruku. Prawnicze, agroturystyczne, wzory uniwersalne, wzory klasyczne, cateringowe, czy biznesowe. Każdy może wybrać odpowiedni szablon dla jego firmy.

Trzeba też pamiętać o właściwym połączeniu kolorów co uczyni z wizytówki atrakcyjny, a także niezapomniany produkt. Jeśli zaś użyjemy niewłaściwej kombinacji kolorów dla wizytówki osobistej czy firmowej to nie będą one nawet brane przez klientów pod uwagę, jednak w tych aspektach warto konsultować się z fachowcami dostępnymi w każdej szanującej się drukarni.

Podziel się:



Archiwa wpisów