Wizytownik wiedzy

Druk, wzory, rodzaje

Szablony wizytówek

Przykuwające uwagę

Druk wizytówek

Szybkie terminy realizacji

Maj 22, 2018

Wizytówki składane – co warto o nich wiedzieć?

Wizerunek firmowy jest elementem, o który musimy nieustannie dbać, troszczyć się i pielęgnować. Pozytywny odbiór firmy przez potencjalnych klientów i kontrahentów jest równie ważny na początku działalności, jak i w przypadku przedsiębiorstwa, które ma już ugruntowaną pozycję na rynku. Niezależnie od tego, na jakim etapie rozwoju naszej firmy jesteśmy, nasze działania reklamowe i wizerunkowe powinny być ciągle na wysokim poziomie, a także zgodne z aktualnie obowiązującymi trendami. Wizytówki są bez wątpienia tym elementem kampanii marketingowej i wizerunkowej każdego przedsiębiorstwa, bez którego trudno jest wyobrazić sobie jego funkcjonowanie i zwiększanie rozpoznawalności. Jeśli zatem jego on tak istotny, konieczne jest zadbanie, aby nasze wizytówki nie tylko prezentowały się estetycznie i profesjonalnie, ale również były skutecznym narzędziem marketingowym. Co warto wiedzieć o wizytówkach składanych? Sprawdźmy.

Kiedy stosuje się wizytówki składane?

 

Standardowe wizytówki to nic więcej, jak jedynie zgrabny, poręczny kartonik, który liczy sobie 90×50 mm. Jednak trudno sobie wyobrazić, aby sprawnie działające przedsiębiorstwo nie posługiwało się tego rodzaju pomocnym gadżetem. Na wizytówkach znajdują się podstawowe informacje na temat firmy. Takie, jak jej nazwa i podstawowe dane kontaktowe.

Wizytówki składane natomiast posłużą nam wtedy, gdy chcemy w takiej formie udostępnić swoim klientom nieco więcej informacji na temat naszej firmy. Idealnie sprawdzą się wtedy, jeśli chcemy podać więcej możliwych form kontaktu lub do kilku osób działających w naszej firmie. Na wizytówce składanej możemy również krótko przybliżyć zakres oferty naszej firmy.

 

Jak powinna być zaprojektowana profesjonalna wizytówka składana?

 

Nasze wizytówka jest jednym z wielu sposobów na zrobienie na potencjalnym kliencie pozytywnego wrażenia. Nie powinniśmy sobie odpuszczać możliwości uzyskania takiej przewagi nad innymi konkurencyjnymi firmami. Aby jednak klient chciał w przyszłości skorzystać z naszych usług, niezbędne jest to, aby nasza wizytówka składana zachęcała go do tego.

Wizytówka jest oczywiście gadżetem działającym na nas przede wszystkim w sposób wizualny, dlatego to właśnie o jej oprawę musimy w pierwszej kolejności zadbać. Projekt wizytówki firmowej warto jest zlecić profesjonaliście, czyli najlepiej grafikowi, który po przedstawieniu charakterystyki naszej firmy, już z pewnością będzie miał parę pomysłów na stworzenie dla nas czegoś indywidualnego.

Oryginalność projektu pozwoli nam wyróżnić się na tle innych kontrahentów. Jednak styl wizytówki powinien być tożsamy z naszą branżą, prestiżem i charakterem firmy. Odpowiednio dobrana kolorystyka ma tutaj również ogromne znaczenie. Nie obawiajmy się przedłożyć grafikowi także własnych pomysłów. Pamiętajmy jednak, że zbytnie udziwnienia mogą przynieść skutek odwrotny do zamierzonego i niechcący możemy nawet odstraszyć zainteresowanego klienta.

 

Tworzenie i druk wizytówki pozostaw profesjonalistom

 

Gdy już mamy gotowy projekt wizytówki, możemy przejść do kolejnego kroku. Mianowicie jej wydrukowania. Tutaj mamy kilka możliwości. Możemy dokonać tego samodzielnie – nawet na własnej drukarce – lub zlecić wykonanie wizytówek profesjonalnej drukarni online. My obstawiamy tę drugą opcję. Dlaczego? Ponieważ prace nad dobrą prezentacją wizytówki nie kończą się przy zakończeniu fazy projektowej. Konieczny jest również odpowiedni dobór papieru, a także właściwe przekonwertowanie plików, dzięki czemu wizytówka będzie się w naszym ręku prezentować tak, jak to zaplanowaliśmy.

Podziel się:



Archiwa wpisów