Wizytownik wiedzy

Druk, wzory, rodzaje

Szablony wizytówek

Przykuwające uwagę

Druk wizytówek

Szybkie terminy realizacji

Lip 19, 2018

Wizytówki bigowane

Profesjonalnie przygotowana wizytówka, o zaskakującej formie i oryginalnym wykonaniu może w relacji biznesowej odgrywać ważną rolę. Świadczy bowiem o charakterze rozmówcy, dbałości o szczegóły oraz jest nośnikiem ważnych informacji służących podtrzymaniu kontaktu, zaznajomieniu się z logo i spersonalizowanym przesłaniem reklamowym.

Wizytówka bigowana

Bigowanie to proces zginania i formowania, któremu zostaje poddany materiał – kartka, karton lub papier z nadrukiem, w celu osiągnięcia gabarytów wcześniej zaprojektowanych. Wizytówka bigowana jest więc rodzajem wizytówki składanej, z nadrukiem znajdującym się po obu stronach złożonego kartonika. W taki sposób powierzchnia właściwa, na której można zamieścić wydruk, powiększa się dwukrotnie (z dwóch stron standardowej wizytówki – tył i przód, do wykorzystania można mieć cztery jednakowe płaszczyzny). Istotną kwestią, która powinna zostać ustalona na etapie wyboru wizytówki bigowanej jest stworzenie przemyślanego projektu wydruku, tak by po złożeniu, wizytówka bigowana przedstawiała cenne informacje w sposób przejrzysty. Różny bowiem może być układ treści, wielkość kartonika, format ułożenia stron (poziome, pionowe, symetryczne lub krótsze z dłuższymi w tle). Lecz co najważniejsze, winny być estetyczne i konkretne w przesłaniu.

Koncepcja tworzenia i znaczenie wizytówki bigowanej

Wizytówki bigowane powstały w odpowiedzi na wciąż rosnące zapotrzebowanie specjalistów w dziedzinie komunikacji biznesowej oraz marketingu. Dzięki złożonej formie nie zajmują dużo miejsca i są subtelnym nośnikiem informacji (wizytówkę można podać rozmówcy – klientowi w trakcie każdej nadarzającej się okazji, posiada bowiem format standardowej wizytówki mieszczącej się w kieszeni lub portfelu) o skumulowanej wartości przekazu. A co za tym idzie, mogą zawierać nie tylko podstawowe informacje kontaktowe (adres i dane personalne) ale również inne, istotne komunikaty. Podwójna powierzchnia może pomieścić logo, konkretne informacje cenowe, nowości, którymi w danym momencie chce się zainteresować partnera biznesowego oraz wszystko to, co zostanie uznane za godne przedstawienia.

Profesjonalne wykonanie wizytówek bigowanych

Aby przemyślana i powzięta inicjatywa stworzenia wizytówki bigowanej była dziełem przynoszącym efekty, pracę nad projektem graficznym oraz wykonanie, warto zlecić profesjonalistom z branży poligraficznej (drukarni stacjonarnej lub online). Wielu wykonawców prezentujących swoje oferty w Internecie posiada szeroką paletę dostępnych dla odbiorcy szablonów. Dzięki wirtualnej komunikacji z pracownikami drukarni, można także w szybki sposób dokonać wyboru wiodącej koncepcji lub zdecydować się na wykonanie oryginalnego modelu wg własnej, kreatywnej wizji i kolorystyki. Zaletą zamówień w drukarniach internetowych jest także płynność w komunikacji oraz szybkość w realizacji złożonego zamówienia – właściwie bez wychodzenia z domu lub biura i straty czasu na umawianie się na konkretne spotkania.

Inne przeznaczenie wizytówki bigowanej

Warto także wspomnieć, że wizytówki bigowane, prócz swojej wiodącej funkcji, mogą być także wykorzystywane jako karnety lub bilety na specjalne okazje lub miniaturowe ulotki. Zgrabna forma, niewielki gabaryt w połączeniu z możliwością podwójnego zadrukowania złożonej wizytówki, sprawia, że jest ona ciekawą i konkurencyjną koncepcją na rynku artykułów biznesowych. Stworzona z pasją, w barwnej i kreatywnej odsłonie, może być pierwszym bodźcem dla odbiorcy, który dzięki temu zechce zerknąć w jej wnętrze i poznać ofertę firmy.

Podziel się:



Archiwa wpisów