Wizytownik wiedzy

Druk, wzory, rodzaje

Szablony wizytówek

Przykuwające uwagę

Druk wizytówek

Szybkie terminy realizacji

Sty 05, 2018

Kiedy warto wybrać kreatywne wizytówki?

Dlaczego wiele firm inwestuje w znacznie bardziej kreatywne wizytówki dla swoich pracowników?

W biznesie warto się wyróżnić

 

W praktyce wizytówka już dawno straciła swój pierwotny charakter, jakim było po prostu przekazywanie podstawowych danych kontaktowych. Obecnie praktycznie każdego można wyszukać i z każdym można się skontaktować, po prostu wyszukując daną osobę lub firmę w internecie. Nie oznacza to jednak, że wizytówki straciły swój sens. Teraz bowiem bardziej niż rolę nośnika imienia nazwiska i numeru telefonu pełnią one rolę elementu, który ma zainteresować nami innych.

Jeżeli nasza wizytówka będzie praktycznie taka sama jak setki innych, które ma wrzucone w szufladzie nasz potencjalny kontrahent – to zapewne nigdy on z niej nie skorzysta. Co innego, jeżeli już na pierwszy rzut oka nasza wizytówka przyciągnie wzrok. Wtedy możemy pokonać naszych konkurentów przez sam fakt tego, że bardziej się przyłożyliśmy do przygotowania wizytówki.

Jak zaprojektować wyróżniającą się wizytówkę?

 

Zacznijmy od sprawdzenia naszych możliwości. Oczywiście, mając nieograniczony budżet możemy sobie pozwolić na wszystko – w praktyce jednak raczej liczmy się z pewnymi ograniczeniami. Sprawdźmy jakie rodzaje papieru mamy do wyboru, czy możemy skorzystać z pełnej palety barw, a może nawet z jakichś wyjątkowych kolorów – na przykład fluorescencyjnych, z farby o chropowatej fakturze, a może nasza wizytówka powinna pachnieć? To wszystko zależy oczywiście od charakteru naszej działalności. Możemy też chcieć poeksperymentować z kształtem wizytówki – niekoniecznie musi to być nudny prostokąt – pomyślmy o zaokrąglonych rogach. Wizytówka nie musi być też płaska. Pomyślmy o przetłoczeniach, wypukłościach, albo jakichś dodatkowych elementach, które naklejone na wizytówkę z pewnością wyróżnią ją z tłumu.

Uważajmy, żeby nie przesadzić

 

Jeśli działamy na przykład w branży artystycznej – to każdy element wyróżniający będzie mile widziany. Gdy jednak nasze stanowisko powinno naturalnie kojarzyć się z powagą, dostojnością i profesjonalizmem – musimy się bardziej ograniczać. Będąc adwokatem, lepiej nie umieszczać na wizytówce na przykład nie do końca stosownych, chociaż wyróżniających się nadruków.

Podziel się:



Dodaj swój komentarz

Archiwa wpisów