Wizytownik wiedzy

Druk, wzory, rodzaje

Szablony wizytówek

Przykuwające uwagę

Druk wizytówek

Szybkie terminy realizacji

Lut 10, 2021

Rodzaje pudełek reklamowych

Dobry produkt to obecnie za mało żeby zaistnieć na rynku. Prawie w każdej branży konkurencja jest ogromna. Firmy starają się wyróżnić na wiele sposobów. Działy marketingu prześcigają się w coraz nowszych i lepszych pomysłach na promocję firmy. Jednym z elementów, które pozwalają wyróżnić się są pudełka produktowe. Ja dobrze wiemy, liczy się pierwsze wrażenie. To ono decyduje o pozytywnym lub negatywnym nastawieniu odbiorcy. Dobrze zaprojektowane i spersonalizowane pudełko reklamowe może zapewnić naszej firmie doskonałą formę nawiązywania relacji z klientami. Dodatkowo pięknie zapakowany produkt zyskuje od pierwszej chwili w oczach klienta. Na rynku mamy wiele rodzajów pudełek do wyboru.

Pudełka reklamowe – najpopularniejsze rodzaje

  •         Pudełka fasonowe – same w sobie doskonale się prezentują. Dzięki swojej konstrukcji nie potrzeba dodatkowych materiałów do ich zamknięcia. Pudełka fasonowe doskonale sprawdzają się w sklepach internetowych z odzieżą
  •         Pudełka dno-wieczko – od pierwszej chwili tworzą ciepły i pozytywny klimat. Wszystkim kojarzą się z prezentami, dlatego są doskonałym rozwiązaniem aby zachęcić klientów do zakupu
  •         Pudełka typu poduszka – małe i wyjątkowo elegancki pudełka. Doskonale sprawdzają się jako opakowanie na biżuterię
  •         Pudełka z okienkiem – to doskonały pomysł jeżeli chcemy, aby produkt był widoczny. Doskonale sprawdzają się w przypadku kosmetyków oraz zestawów prezentowych

Wydawać by się mogło, że wybór pudełka nie ma znaczenia. Nic bardziej mylnego. Odpowiednio dobrane pudełko do produktu ma kluczowe znaczenie dla samej prezentacji, ale również dla bezpieczeństwa.

Pudełko produktowe – o czym należy pamiętać przy wyborze

  •         Wielkość – dobór wielkości pudełka jest ważny ze względu na dobrą prezentację produktową, ale nie tylko. Odpowiednio dobrane pudełko zapewni bezpieczeństwo podczas transportu.
  •         Gramatura – koniecznie musi być dobrana do wagi produktu. Takie opakowania jak na przykład pudełka dno-wieczko cały ciężar utrzymują na jednej powierzchni. Dobranie odpowiedniej grubości materiału da nam pewność, że produkt bezpiecznie dotrze do klienta
  •         Kształt – dobrze dobrany kształt do produktu zapewni piękną prezentację i wpłynie pozytywnie na ocenę klientów
  •         Rodzaj zamknięcia – powinien być dobrany do rodzaju transportu oraz do produktu. Pudełka fasonowe zapewniają bardzo wygodne zamknięcie.

Jak widać możliwości jest wiele. Sam wybór pudełka reklamowego powinien być idealnie dopasowany do produktu. Dzięki odpowiedniemu opakowaniu mamy pewność, że zostanie on bezpiecznie dostarczony do klienta oraz że zaprezentuje wszystkie swoje walory.

Podziel się:



Archiwa wpisów