Kreatywne wizytówki to sposób na niebanalne przedstawienie się i pozostawienie po sobie dobrego wrażenia. Jak stworzyć oryginalne wizytówki, nie tracąc zbyt wiele czasu, energii oraz pieniędzy?
Jeśli chcemy zwiększyć swoje szanse na sukces – warto postawić na oryginalne wizytówki. Jeśli będą dopasowane do profilu naszej firmy, możemy z powodzeniem zakotwiczyć się w pamięci naszych kontrahentów. Warto jednak dobrze przemyśleć projekt i uważać, żeby nie przeszarżować z formą i treścią. Cóż, prawda jest taka, że między kreatywnością, a śmiesznością jest cienka linia – lepiej stąpajmy po niej bardzo ostrożnie.
Oryginalne wizytówki firmowe mogą być naszym biletem do sukcesu lub też przepustką do biznesowego niebytu. Wybierając ciekawy i spójny projekt wizytówek możemy się wyróżnić i budować pozytywny wizerunek firmy. Pamiętajmy jednak, by kreatywność szła w parze z walorami praktycznymi – bo zbyt udziwnione karty biznesowe, mogą nam poważnie zaszkodzić.
Chcąc stworzyć oryginalne, a przy tym praktyczne wizytówki, warto postawić na ciekawy projekt, zachowując przy tym tradycyjną formę. Warto wiec wybrać typowe formaty wizytówek – takie, które klient może wygodnie przechować w wizytowniku lub portfelu (czyli np. 85×55 lub 90×50 mm). Inne formaty są po prostu niepraktyczne – i zamiast do celu, często trafiają do śmietnika.
Zarówno wizytówki firmowe, jak i osobiste powinny wyróżniać się i przykuwać uwagę. Oryginalność warto osiągnąć poprzez ciekawą treść i uszlachetnienie, niekoniecznie przez formę. A możliwości mamy wiele: od druku na papierach ozdobnych, syntetycznych lub fakturowanych przez uszlachetnienie aż do niebanalnej treści. To nie tylko praktyczniejsze, ale też tańsze niż wybór nietypowych kształtów i form wizytówek.