Podczas analizowania kosztów związanych z prowadzeniem firmy szukamy możliwość, które zapewnią nam oszczędność kosztów. Niektórzy decydują się na samodzielne prowadzenie księgowości, zrezygnowanie z najmu biura i przejście na pracę zdalną lub samodzielne wykonanie materiałów promocyjnych. Jednym z pomysłów jest samodzielne przygotowanie wizytówek. Czy jednak warto samemu drukować wizytówki, które są tak ważnym elementem budowania relacji[…]
Czytaj dalejWizytówki to jeden z atrybutów przedsiębiorczych osób. Wydawać by się mogło, że to tylko mały kartonik z kilkoma informacjami. Jednak rola wizytówek w działaniach biznesowych jest nieoceniona. Obecne technologie pozwalają na druk wizytówek w różnych formatach, wykonanych z różnego rodzaju materiałów oraz z ciekawymi grafikami. Wizytówki – główne zalety: Pomagają w[…]
Czytaj dalejNiezależnie od branży, w jakiej działa nasza firma oraz czy jest małą firmą lokalna czy dużą korporacją, wizytówki to podstawa w budowaniu profesjonalnego wizerunku. W dobie mediów społecznościowych oraz smartfonów mogłoby się wydawać, że to niepotrzebny gadżet. Nic bardziej mylnego. Podczas spotkań biznesowych oraz bezpośrednich spotkań z klientem, przekazanie wizytówki to jeden z najważniejszych momentów.[…]
Czytaj dalejW obecnej sytuacji, kiedy możliwości bezpośredniego kontaktu z klientem są w dużym stopniu ograniczone, warto pomyśleć o wprowadzeniu nowej formy przedstawienia oferty klientom. Doskonałym rozwiązaniem będą katalogi reklamowe. Wykorzystywane od wielu lat przez firmy przede wszystkim z branży meblarskiej, samochodowej lub wnętrzarskiej. Doskonale sprawdzają się w przypadku, gdy firma posiada szeroką ofertę produktów. Jednak w[…]
Czytaj dalejPlakat to jedna z najstarszych form przekazu informacji. Dzięki niewielkim rozmiarom można go umieścić w każdym miejscu. Obecnie plakaty są używane przede wszystkim w celach reklamowych, informacyjnych oraz dekoracyjnych. Druk plakatów obecnie jest na tak wysokim poziomie, że możemy stworzyć swój własny, oryginalny pomysł. Wystarczy odrobina wyobraźni oraz kreatywności. Resztę zrobi za nas drukarnia. Oto[…]
Czytaj dalejKtóż z nas nie zna słynnej sceny z Hollywoodzkiego hitu American Psycho, w której główny bohater porównuje swoją wizytówkę z wizytówkami kolegów. Jak pokazuje ten doskonały film perfekcyjne wizytówki w świecie biznesu to podstawa. Poprzez wybór klasycznego lub nietypowego kształtu, materiału lub wzoru możemy w ciekawy sposób zaprezentować siebie oraz swoją profesję. Wybór rodzaju[…]
Czytaj dalejZamawiasz wizytówki i zastanawiasz się, jak je zaksięgować? Nie masz pewności, czy możesz je rozliczyć jako koszt uzyskania przychodu? W tym tekście wyjaśnimy wszystko, co może Ci się przydać w rozliczaniu kosztów reklamy.
Czytaj dalejMasz już pomysł, logo i wstępną koncepcję wizytówki? Wybrałeś już drukarnię online? Świetnie! Teraz czas na odpowiednie przygotowanie plików do druku. O czym pamiętać i jak wystrzegać się kosztownych błędów? Oto garść praktycznych informacji.
Czytaj dalejWzornik papieru to nic innego, jak próbka materiałów. Każde przedsiębiorstwo, które proponuje druk wizytówek, plakatów, broszur itd. powinno udostępniać swoim klientom właśnie wzorniki. Oczywistym jest to, że nikt nie chce kupować w ciemno. W przypadku dużego zamówienia wiele osób oczekuje możliwości zapoznania się z proponowanymi materiałami. Każdy rodzaj papieru prezentuje się zupełnie inaczej, jednak nie[…]
Czytaj dalejNie będzie to żadnym nowym odkryciem, jeśli powiemy sobie wprost — większość klientów kupuje oczami, liczy się dla nich pierwsze wrażenie, i to właśnie na jego podstawie podejmują decyzję o tym, czy coś się im podoba, czy nie. Tak samo dzieje się w przypadku projektów wizytówek — nawet najlepszy, może się nie sprzedać, jeżeli odpowiednio[…]
Czytaj dalej