Wizytownik wiedzy

Druk, wzory, rodzaje

Szablony wizytówek

Przykuwające uwagę

Druk wizytówek

Szybkie terminy realizacji

Wrz 07, 2020

Kiedy zainwestować w ulotki a kiedy w wizytówki?

Ulotki oraz wizytówki są jednym z najczęściej zamawianych materiałów promocyjnych. Ich wspólne cechy to przede wszystkim niski koszt produkcji, możliwość przekazywania w niezobowiązujący sposób oraz prostota wykonania. Pomimo podobieństw, każdy z tych nośników reklamy ma inne zadania.

Wizytówki – główne zadania oraz cechy

  •         Służą przede wszystkim do prezentacji osobistej. Nie reklamujemy na nich naszej firmy oraz produktów, ale swoją osobę. Zachęcamy do kontaktu właśnie z nami.
  •         Są niewielkich rozmiarów, dlatego możemy na nich umieścić tylko najważniejsze informacje o tym czym się zajmujemy oraz jak można się z nami skontaktować
  •         W łatwy sposób możemy je przekazać osobie, z którą spotkaliśmy się podczas spotkania biznesowego lub z taką, z którą rozmawialiśmy tylko przez chwilę podczas targów branżowych lub szkoleń
  •         Dodatkowa reklama – wizytówki, które są przygotowane w ciekawy i kreatywny sposób będą, poza funkcją informacyjną, spełniały rolę reklamy – https://www.drukomat.pl/produkty/wizytowki. Przygotowane w zaskakujący sposób na pewno zapadną w pamięć i sprawią, że w razie potrzeby odbiorca wróci właśnie do nas

Czym charakteryzują się ulotki

  •         Posiadają więcej przestrzeni na treść niż wizytówki. Dzięki temu służą jako nośnik reklamy i informacji o samej firmie oraz jej produktach i usługach
  •         Możemy je przygotować w formie jednej strony lub składane
  •         Dają możliwość umieszczenia w grafik, ciekawych zdjęć oraz większą ilość tekstu
  •         Ich kolportaż może odbywać się nie tylko podczas spotkań biznesowych oraz branżowych, ale również w innych miejscach gdzie gromadzą się duże ilości odbiorców. Dzięki temu mamy możliwość dotarcia do szerokiego grona potencjalnych klientów
  •         Możemy tworzyć różnego rodzaju ulotki w zależności od potrzeb. Świetnie się sprawdzą, aby poinformować o wprowadzeniu nowego produktu, o obecnych promocjach oraz o zniżkach.

Jak widać ulotki i wizytówki spełniają inne funkcje. Jednak warto zainwestować w obie formy reklamy, ponieważ docierają one do różnych odbiorców i przekazują inne, równie ważne dla firmy, informacje. Dobrze zaprojektowane i wydrukowane przez doświadczoną drukarnię na pewno zwrócą uwagę obdarowanych osób. 

Podziel się:



Archiwa wpisów