Wizytówki składane mają poręczny, tradycyjny format z czterokrotnie większa powierzchnią do zadruku. Czym wyróżniają się wizytówki składane i kiedy warto je wybrać?
Ten rodzaj wizytówek z roku na rok zyskuje kolejnych zwolenników. Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z ich potencjału i wielu możliwości wykorzystania. Czym one właściwie są?
Po złożeniu wyglądają jak tradycyjne wizytówki – jednak, zamiast 2, mają aż 4 strony. Dzięki temu można na nich umieścić znacznie więcej treści i zastosować je nie tylko do podania swoich danych, ale także jako subtelną reklamę, zaproszenie lub krótki opis firmy. Przykładowe wizytówki składane można zobaczyć np. w tej drukarni online: https://www.drukomat.pl/wizytowki-skladane.
Wizytówki składane można nazwać wersjami rozszerzonymi tradycyjnych kart biznesowych. Poza tym, że mają większą powierzchnię zadruku – po złożeniu są dwukrotnie grubsze od typowych wizytówek. Co ważne, wizytówki składane mogą być drukowane na różnorodnych podłożach – w tym barwionych w masie, kolorowych lub o ciekawych fakturach (takie opcje oferuje np. drukarnia internetowa Drukomat). Wizytówki składane wydrukowane na papierach ozdobnych to fantastyczne połączenie funkcji informacyjnej i dekoracyjnej.
Wybierając wizytówki składane z jednej strony zachowujesz klasyczny, elegancki format, a z drugiej – możesz go podkręcić na tyle, by wyróżnić się wśród setek innych firm. We wnętrzu wizytówki składanej możesz umieścić podziękowanie za kontakt, zaprosić do współpracy lub napisać kilka słów o firmie. Czyli – zachować klasyczny format, dodając do niego nieco więcej treści. Tak proste, a tak efektowne.
Wizytówki składane są czymś pomiędzy wizytówką, ulotką, bilecikiem i zaproszeniem. Ich powierzchnię warto wykorzystać do stworzenia esencjonalnego, kreatywnego przekazu. Poza danymi kontaktowymi, można ją uzupełnić także o obrazy, mapkę lub cokolwiek, co podpowie Ci wyobraźnia.