Wizytownik wiedzy

Druk, wzory, rodzaje

Szablony wizytówek

Przykuwające uwagę

Druk wizytówek

Szybkie terminy realizacji

Kwi 04, 2022

Jak zrobić wyróżniającą teczkę ofertową

Teczki ofertowe to niezbędny produkt dla tych, którzy chcą w elegancki i profesjonalny sposób przekazać klientowi ofertę, umowę czy jakiekolwiek inne dokumenty. Niewątpliwie dzięki teczce ofertowej zyskują w oczach kontrahentów, ale czy wiedziałeś, że za jej pomocą można jednocześnie reklamować firmę? Ten sposób promocji zyskuje coraz większe zainteresowanie i słusznie. Wykorzystywana ponownie do przenoszenia i przechowywania dokumentów teczka sprawia, że dana marka staje się rozpoznawalna. Jeśli i Ty chcesz aby teczki godnie reprezentowały Twoją firmę, koniecznie sprawdź oferty internetowych drukarni.

Jak zaprojektować teczkę

Mogłoby się wydawać, że teczka to prosty produkt ale nic bardziej mylnego. Może ona bowiem przybrać wiele form i wyróżnić się drobnymi, ale jakże istotnymi szczegółami. Wszystko zależy od rodzaju Twoich preferencji. Przede wszystkim grubość teczki, która będzie zależała od tego, jaką zawartość będą musiały pomieścić. Jeśli są to oferty, materiały szkoleniowe czy też umowy, które zawierają po kilkadziesiąt stron, wybierz wersję dwubigową z gumką, która dodatkowo zabezpieczy dokumenty. Jeśli natomiast będą to faktury i pojedyncze strony to w zupełności wystarczy teczka jednobigowa. Gumka, której możesz wybrać dowolny kolor, będzie w tym wypadku stylowym elementem dekoracyjnym. To co zostanie nadrukowane na Twojej teczce ofertowej, zależy wyłącznie od Ciebie. Może to być logo Twojej firmy, jej motto lub coś co się z nią kojarzy. Ważne jest to, żeby przyciągnęła uwagę klienta, żeby to co się na niej znajduje zapadło w pamięci. Z pewnością pomogą Ci w tym różnorodność rodzajów papieru, głębokie i żywe kolory oraz uszlachetnienia. To one sprawią, że Twoja teczka będzie atrakcyjna i wyróżni się niebanalnym lookiem.

Zleć druk profesjonalistom

Druk teczek ofertowych możesz zlecić w wielu drukarniach stacjonarnych i internetowych. Zanim jednak zdecydujesz się na którąkolwiek z nich, warto porównać ich oferty. Coraz częściej jednak, przedsiębiorcy korzystają z usług tych z inernetowych, oszczędzając przy tym tak cenny dzisiaj czas.

Pokaż się z jak najlepszej strony. Postaw na oryginalną reklamę Twojej firmy.

Podziel się:



Archiwa wpisów