Wizytownik wiedzy

Druk, wzory, rodzaje

Szablony wizytówek

Przykuwające uwagę

Druk wizytówek

Szybkie terminy realizacji

Kwi 14, 2020

Jak oszczędzić na materiałach promocyjnych?

Szukanie oszczędności w firmie zna każdy przedsiębiorca. Czasami mamy wrażenie, że wydatków jest zdecydowanie za dużo i wtedy zaczynamy wdrażać zmiany dzięki, którym okazuje się, że możemy zaoszczędzić spore sumy w każdym miesiącu. Jednym z elementów, który często pochłania zbyt duże nakłady finansowe jest promocja firmy. Często bez przemyślenia zlecamy realizację materiałów promocyjnych w dużej ilości, bez wcześniejszego projektu oraz celu. A każdy specjalista do spraw marketingu i reklamy wie, że nie ilość a jakość ma największe znaczenie w reklamie.

Jak można zaoszczędzić na realizacji materiałów promocyjnych:

  •         Zamówienie materiałów z dużym wyprzedzeniem – dzięki takim działaniom możemy skorzystać z aktualnych promocji w drukarniach. Nie musimy zostawiać realizacji np. kalendarzy firmowych do końca roku. Wiadomo, że wtedy drukarnie mają najwięcej pracy i ceny są znacząco wyższe niż w pierwszej połowie roku.
  •         Samodzielne przygotowanie materiałów – pomoc profesjonalnych grafików jest bardzo droga. Podczas gdy nowe technologie pozwalają na przygotowanie naprawdę dobrego projektu nawet laikowi. Dodatkowo drukarnie często pomagają przy realizacji zlecenia, podpowiadają korzystniejsze rozwiązania. Dzięki takim możliwościom możemy sami stworzyć tanie plakaty lub tanie wizytówki.
  •         Druk online – korzystanie z usług drukarni online jest tańsze i przede wszystkim wygodniejsze. Wystarczy przesłać np. projekt ulotki online, doprecyzować z obsługą wszystkie szczegóły, a następnie czekać na dostawę do domu.
  •         Pytanie o zniżki – każda z firm posiada swój system lojalnościowy lub promocyjny. Nie zawsze te informacje są upubliczniane, bądź są dostępne tylko dla stałych klientów. Warto zapytać o tego typu upusty.
  •         Dobrze przemyślane materiały promocyjne – wiele firm w swoich magazynach posiada nieaktualne materiały promocyjne. Takie które albo nigdy nie zostały użyte albo zostały zamówione w zbyt dużej ilości. Jest to ogromna i bezsensowna strata finansowa dla firmy.

Jak widać możliwości zaoszczędzenia na materiałach promocyjnych jest wiele. Każdy kto zagłębi się w ten temat zobaczy, że wykonanie tanich plakatów, tanich wizytówek czy innych materiałów nie jest żadnym problemem. Trzeba tylko włożyć w ich przygotowanie odrobinę pracy, a na pewno nasze koszty zmniejszą się znacząco. 

Podziel się:



Archiwa wpisów