ABC wizytówek
Profesjonalnie przygotowana wizytówka, o zaskakującej formie i oryginalnym wykonaniu może w relacji biznesowej odgrywać ważną rolę. Świadczy bowiem o charakterze rozmówcy, dbałości o szczegóły oraz jest nośnikiem ważnych informacji służących podtrzymaniu kontaktu, zaznajomieniu się z logo i spersonalizowanym przesłaniem reklamowym.
Czytaj dalejWzornik papieru to nic innego, jak próbka materiałów. Każde przedsiębiorstwo, które proponuje druk wizytówek, plakatów, broszur itd. powinno udostępniać swoim klientom właśnie wzorniki. Oczywistym jest to, że nikt nie chce kupować w ciemno. W przypadku dużego zamówienia wiele osób oczekuje możliwości zapoznania się z proponowanymi materiałami. Każdy rodzaj papieru prezentuje się zupełnie inaczej, jednak nie[…]
Czytaj dalejNie będzie to żadnym nowym odkryciem, jeśli powiemy sobie wprost — większość klientów kupuje oczami, liczy się dla nich pierwsze wrażenie, i to właśnie na jego podstawie podejmują decyzję o tym, czy coś się im podoba, czy nie. Tak samo dzieje się w przypadku projektów wizytówek — nawet najlepszy, może się nie sprzedać, jeżeli odpowiednio[…]
Czytaj dalejWizerunek firmowy jest elementem, o który musimy nieustannie dbać, troszczyć się i pielęgnować. Pozytywny odbiór firmy przez potencjalnych klientów i kontrahentów jest równie ważny na początku działalności, jak i w przypadku przedsiębiorstwa, które ma już ugruntowaną pozycję na rynku. Niezależnie od tego, na jakim etapie rozwoju naszej firmy jesteśmy, nasze działania reklamowe i wizerunkowe powinny[…]
Czytaj dalejMimo rozwoju technologii i wszechobecnych już smartfonów, wizytówka nadal stanowi bardzo istotny element różnego rodzaju kontaktów biznesowych. Cały czas wykorzystuje się ją jako znak rozpoznawczy firmy, a także jako informację o możliwości kontaktu i zachętę do jego nawiązania. Taką rolę spełniają również wizytówki dla prawnika, zwłaszcza iż adwokatom nie wolno korzystać z różnego rodzaju form[…]
Czytaj dalejWyróżnić się poprzez wizytówkę można na wiele sposobów. Wiele z nich działało wcześniej, ale teraz utraciły swoją skuteczność. Możemy tak powiedzieć choćby o wizytówkach w pełnym kolorze, dwustronnych, z zaokrąglonymi rogami – to wszystko było skuteczne, gdy stanowiło element nowości i innowacji. Obecnie jednak ludzie przyzwyczaili się już do tego typu wizytówek i aby ponownie[…]
Czytaj dalejWizytówka jest jednym z podstawowych narzędzi, które w zestawieniu z innymi gadżetami, pełnią funkcję nośników reklamowych, promujących produkty i usługi. Obecnie przedstawiciel lub specjalista praktycznie każdej branży powinien posługiwać się profesjonalnie zaprojektowanymi wizytówkami, by móc nie tylko aktywnie zdobywać klientów, ale także kreować swój wizerunek jako osoby wykonującej swój zawód w sposób solidny i rzetelny.[…]
Czytaj dalejKwiaciarnia to miejsce, gdzie wśród zapachu lilii, purpury róż i niewinności konwalii przeplatają się ludzkie historie. Morze łez szczęścia, wylanych na ślubie córki. Wieniec pogrzebowy, z którego bije smutek, przeszywający serce niczym ostry miecz. Bukiet 50 czerwonych róż na rocznicę ślubu, przypominający o sile prawdziwego uczucia. Żółty tulipan na pożegnanie, który wyraża żal, smutek i[…]
Czytaj dalejDługie lata studiów, mnóstwo nieprzespanych nocy, godziny spędzone w książkach, przed komputerem, ciężka i mozolna droga do budowania swojej marki, swojego biznesu. W końcu doszedłeś do momentu, w którym wiesz, że jesteś najlepszy, Twoja wiedza, techniki i umiejętności są skuteczne, a konkurencja jest bez szans. Czas, żeby dowiedzieli się o tym klienci. Czas, żeby Twoje[…]
Czytaj dalejPierwsze wrażenie jest zwykle bardzo ważne w kontaktach z klientem. W wykreowaniu profesjonalnego wizerunku biznesowego pomóc mogą odpowiednio zaprojektowane wizytówki. Przydają się one również fotografom, chociaż ich praca zwykle nie jest kojarzona z przesadną formalnością. Ten niezwykle dynamiczny zawód wymaga jednak nieustannego kontaktu z ludźmi, a wywarcie dobrego wrażenia może się przyczynić do uzyskania kolejnych[…]
Czytaj dalej