ABC wizytówek
Obecnie na rynku związanym z drukowaniem oraz realizacją materiałów reklamowych możemy znaleźć bardzo wiele firm, które realizują tego typu zamówienia. Część z nich to małe, stacjonarne drukarnie działające tylko na lokalnym rynku, a część to duże firmy realizujące zamówienia online z całego kraju oraz zagranicy. Taką firmą jest Drukomat – drukarnia online, która zrealizuje każdy[…]
Czytaj dalejNowy rok to idealny moment na druk kalendarzy. Najczęściej wykorzystujemy je do promowania firmy lub nowego produktu, który w tym czasie wprowadzamy na rynek. Możliwości wyboru mamy bardzo szeroki dlatego warto zastanowić się, który rodzaj kalendarza najlepiej zaprezentuje naszą firmę oraz zaplanowany przez nas projekt. Kalendarze są bardzo praktycznym gadżetem reklamowym. Dzięki temu, że ich[…]
Czytaj dalejKażdy doświadczony handlowiec wie, że podstawą jego pracy są dobrze przygotowane materiały promocyjne. Jednym z najbardziej docenionych i pomocnych narzędzi pracy jest katalog. Katalogi są nieocenione podczas spotkań z potencjalnymi klientami, ponieważ zawierają pełną ofertę firmy nawet jeżeli jest ona wyjątkowo szeroka. Dzięki dużej powierzchni możemy w nich umieścić wszystkie szczegółowe informacje dotyczące samej firmy,[…]
Czytaj dalejKtóż z nas nie zna słynnej sceny z Hollywoodzkiego hitu American Psycho, w której główny bohater porównuje swoją wizytówkę z wizytówkami kolegów. Jak pokazuje ten doskonały film perfekcyjne wizytówki w świecie biznesu to podstawa. Poprzez wybór klasycznego lub nietypowego kształtu, materiału lub wzoru możemy w ciekawy sposób zaprezentować siebie oraz swoją profesję. Wybór rodzaju[…]
Czytaj dalejChoć czasy się zmieniają, papierowe wizytówki to nadal must have każdego profesjonalnego przedsiębiorcy. W jakich branżach i zawodach nie wypada nie mieć wizytówek?
Czytaj dalejWizytówki składane mają poręczny, tradycyjny format z czterokrotnie większa powierzchnią do zadruku. Czym wyróżniają się wizytówki składane i kiedy warto je wybrać?
Czytaj dalejJest duża szansa, że kalendarze biurkowe widujesz częściej niż wielu współpracowników i (niestety) prawdopodobnie częściej niż podwyżkę. Warto wybrać kalendarz biurkowy, który będzie dobrze do Ciebie pasował i umilał Ci każdy dzień. Poznaj kilka pomysłów i daj się zainspirować.
Czytaj dalejZamawiasz wizytówki i zastanawiasz się, jak je zaksięgować? Nie masz pewności, czy możesz je rozliczyć jako koszt uzyskania przychodu? W tym tekście wyjaśnimy wszystko, co może Ci się przydać w rozliczaniu kosztów reklamy.
Czytaj dalejMasz już pomysł, logo i wstępną koncepcję wizytówki? Wybrałeś już drukarnię online? Świetnie! Teraz czas na odpowiednie przygotowanie plików do druku. O czym pamiętać i jak wystrzegać się kosztownych błędów? Oto garść praktycznych informacji.
Czytaj dalejPrzedsiębiorcy, którzy nie mają swoich profilów w kanałach społecznościowych, bezpośredniej reklamie, ale i w tradycyjnych nośnikach nie są w stanie równać się z nowoczesnymi firmami. Szczególnie biznesy o lokalnym zasięgu powinny oprócz działań w internecie skupić się na dobrej reklamie w bezpośredniej okolicy.
Czytaj dalej